INTRODUCERE

Multumim ca ati ales produsele oferite de paharedepaste.ro . Compania care administreaza site-ul paharedepaste.ro este Adl Smart Business Srl., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Sat Catelu Com. Glina, str. Independentei, nr.39, camera 1, Judet Ilfov, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/1190/2021, avand codul unic de inregistrare 43799590, denumita in cele ce urmeaza ”Vanzator”.

Prin folosirea magazinului online www.paharedepaste.ro,  inclusiv vizitarea și cumpărarea produselor presupune acceptarea în totalitate și de fiecare dată când accesați site-ul nostru, a termenilor și condițiilor sub care sunt furnizate aceste servicii și produse. Vă încurajăm să citiți cu atenție secțiunea de Termeni și Condiții pentru a fi informați cu privire la condițiile în care puteți finaliza o comandă. Prin plasarea comenzii, se confirmă faptul că clientul este de acord cu termenii și condițiile declarate. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile acestui website, fără a fi necesară o notificare prealabilă a clientului. Clientul are acces permanent la termenii și condițiile utilizării serviciilor și este responsabil să le consulte de fiecare dată când accesează site-ul nostru.

Termenii și condițiile din cadrul acestui magazin online sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (garanții), O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piata, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte. Aceste acte normative se aplică consumatorilor.

Conform OUG 34/2014, un contract de vânzare la distanță reprezintă orice contract încheiat între profesionist şi consumator fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul (confirmarea acceptării comenzii de catre profesionist), în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator.

Întreprindem toate diligențele profesionale pentru a asigura acuratețea informațiilor de pe acest magazin online (inclusiv prețuri). Toate informațiile prezente în acest site sunt oferite cu bună credință. Imaginile publicate sunt conforme cu realitatea, însă uneori nuanțele culorilor produselor pot să difere ușor, datorită procesului de execuție a fotografiilor sau a setărilor monitorului dvs sau pot apărea mici diferențe de design/grafică ale produselor. De asemenea există posibilitatea, puțin probabilă, de a apărea erori de natură tehnică sau de conținut, legate de specificații tehnice sau chiar de prețuri, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate între orele de lucru sau datorita lipsei conexiunii internet cauzata de furnizorii de servicii de comunicații electronice, etc situațiile descrise anterior nefiind exhaustive, etc. Dacă, în ciuda tuturor demersurilor realizate de societatea noastră, pe interfața magazinului online s-a afișat un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs sau o categorie de produse, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii consumatori, va vom comunica (în cazul în care efectuați o comanda) prețul real și corect, în cunostința căruia dvs aveti dreptul de a nu accepta oferta modificată. Societatea noastră nu este obligată să confirme comanda la un preț derizoriu sau net inferior prețului real practicat la un produs, datorită interdicției de a comercializa produse sub prețul de achiziție, decât în condițiile legii.

DEFINIȚII

Consumator (client) – persoană fizică ce vizualizeaza paginile acestui magazin online și care lansează o Comandă/achiziționează unul sau mai multe produse.

Vânzător  Adl Smart Business Srl., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Sat Catelu Com. Glina, str. Independentei, nr.39, camera 1, Judet Ilfov, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/1190/2021, avand codul unic de inregistrare 43799590, denumita in cele ce urmeaza ”Vanzator” sau ”Adl Smart Business” detinatoarea magazinului online www.paharedepaste.ro

Comandă – document electronic prin care se realizează comunicarea între client și vânzător, prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar clientul este de acord să primească aceste produse și să efectueze plata conform detaliilor stabilite anterior livrării.

Produs – reprezintă orice bun menționat în comandă, care urmează să fie furnizat de către vânzător către client.

Momentul incheierii contractului la distanță – momentul confirmării, pe un suport durabil (ex: email), de către vânzător a acceptării comenzii, în speță, confirmarea disponibilității stocului și angajamentul de a transfera proprietatea asupra produselor către cumpărător și implicit emiterea facturii fiscale.

Cont – secțiunea din magazinul online formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpăratorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Consumator și istoricul acestuiain Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în sectiunea “Cont/Cosul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetari de piața și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către vânzător, consumatoruluu, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Recenzie – Opinie personală sub formă de text și rating definit printr-un număr de stele de la 0 la 5 acordată de către un cumpărător care a achizitionat si utilizat un produs prezentat in website si reprezinta o evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitativ

TERMENE

Toate termenele se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastră prelungeşte termenul în mod corespunzător.


PREȚURI ȘI PLĂȚI

Toate prețurile, inclusiv cele referitoare la transport, afișate pe magazinul online sunt prețuri finale și includ TVA. Prețurile sunt afișate pe paginile de produs, la finalizarea comenzii, precum și la secțiunea de comenzi, disponibilă în contul de Consumator. Modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă. În momentul finalizării comenzii, veți fi informați cu exactitate cu privire la prețul final pe care trebuie să îl plătiți pentru comanda dvs., inclusiv serviciile de transport. Vă vom emite o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația dvs fiind să precizați în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără a oferi o notificare prealabilă, însă acest lucru nu va afecta comenzile deja confirmate. Magazinul nostru va oferi ocazional promoții și reduceri la produsele sale, care vor fi semnalizate clar în descrierea produselor, în coșul de cumpărături și pe factura.

METODE DE PLATĂ

Pentru a plasa o comandă, aveți la dispoziție următoarele opțiuni de plată:

  • Plata în sistem ramburs – veți achita contravaloarea comenzii și a transportului (dacă este cazul) în momentul în care reprezentantul firmei de curierat vă va înmâna coletul.
  • Plata prin card bancar (online)- veți putea utiliza serviciile companiei specializate în plăți online, pentru a efectua o tranzacție sigură și eficientă, fără costuri suplimentare.
  • Plata prin intermediul băncii (ordin de plată) – în cazul în care alegeți această opțiune, veți efectua plata în avans, fie prin depunere la ghiseul băncii noastre, fie prin transfer bancar, dacă utilizați un sistem de online banking. Informațiile necesare pentru efectuarea unei plăți prin intermediul băncii vă vor fi furnizate de către noi sau le puteți găsi în rubrica noastră de Contact.

EFECTUAREA COMENZII

Primul pas constă în vizualizarea produselor disponibile în stoc. După ce ați găsit produsul sau produsele dorite, selectați produsul si numarul de unități, apoi apăsați butonul „Adaugă în coș”. Puteți vizualiza conținutul coșului dvs. oricând, accesând link-ul din partea dreaptă-sus a site-ului, care vă arată numărul de produse din coș și valoarea totală a acestuia.

Pentru a finaliza comanda, trebuie să ne furnizați datele dvs. și adresa de livrare în formularul de comandă. Dacă ați mai făcut cumpărături la noi și aveți deja un cont, este suficient să introduceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și parola folosită.

Pentru a plasa o comandă pe www.furnizor-unic.ro, nu este necesar să vă creați un cont, dar vă recomandăm acest lucru. Completați câmpurile din formular și urmați instrucțiunile de acolo. Vă recomandăm să folosiți o adresă de e-mail validă și pe care o utilizați frecvent. Factura dvs. se regăsește în contul de client și poate fi descărcată de acolo. Dacă decideți să nu accesați contul, puteți găsi factura în e-mailul care confirmă expedierea comenzii.

După autentificare sau înregistrare, verificați conținutul coșului dvs. și adresa la care doriți să fie expediată comanda. Apoi, alegeți modalitatea de livrare și plată și apăsați butonul „Finalizează comanda”.

După ce comanda dvs. a fost transmisă veți primi un e-mail de confirmare a primirii comenzii în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care nu primiți acest e-mail, vă rugăm să ne contactați. După verificarea comenzii dvs, si pentru a elimina orice fel de erori vă vom transmite încă un email de confirmare a comenzii. Comanda dvs. devine valabilă din momentul în care o acceptăm/confirmăm.

Chiar daca majoritatea produselor afișate pe site-ul nostru sunt disponibile pe stoc, în cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu se află în stoc, vă vom contacta cât mai curând posibil (prin telefon sau prin e-mail). Din acest motiv vă recomandăm ca înainte de a comanda un produs, să verificați disponibilitatea stocului deoarece produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate în termenul standard de livrare. Comenzile respective pot fi păstrate termen de 30 zile conform legii, la solicitarea clientului și se livrează în momentul în care reintră în stoc. In functie de informațiile noi furnizate, puteți decide să anulați comanda iar noi vom returna imediat orice sumă achitată de dvs sau să acceptati o prelungire a termenului de livrare.

TRANSPORT ȘI LIVRARE

Livrarea produselor comandate pe acest magazin online se efectuează prin intermediul firmelor partenere de curierat. Costul transportului difera in functie de valoarea comenzii astfel:

  • 22 LEI TAXA DE TRANSPORT – pentru comenzi cu o valoare mai mică de 299 LEI (TVA inclus), doar pentru comenzile care se află in aria de acoperire a firmei de curierat
  • GRATUIT – pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 LEI  (TVA inclus) pentru comenzile care se afla in aria de acoperir e a firmei de curierat

Termenul standard de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, începând de la confirmarea comenzii de către noi. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor legale vor fi procesate și confirmate în prima zi lucrătoare. Vânzarea si livrarea produselor din magazinul www.furnizor-unic.ro se face exclusiv pe teritoriul României.

În cazul unor situații excepționale precum: stare de urgență, condiții meteo nefavorabile, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale ( de tip black Friday, Crăciun, Sărbători Pascale, etc) care privesc strict programul de funcționare al curierului/transportatorului, se pot produce  decalaje ale intervalului de livrare, însă termenul de livrare maxim nu poate depăși 30 zile. În cazul în care vânzătorul nu își îndeplinește obligațiile asumate prin contract deoarece produsul specificat nu livrează produsele în termen de maxim 30 zile acesta va informa imediat Cumpărătorul și va rambursa  suma plătită de către Consumator. Termenul de execuție și livrare pentru produsele la comandă poate varia de la caz la caz și se va comunica clientului în momentul efectuării comenzii sau înaintea confirmării acesteia pe un suport durabil

Livrarea produselor către dvs este în responsabilitatea noastră deoarece vă transferăm proprietatea produselor prin intermediul unei firme de curierat iar riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat abia in momentul în care dvs sau o parte terță desemnată de dvs, alta decat transportatorul, intrați in posesia fizică a produselor.

La intrarea in posesie a produsului, se recomandă în mod expres să inspectăți fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului (deschidere la livrare, după caz),  iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, sunteți obligat sa solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a defecțiunii/distrugerii. În caz de orice deteriorare sau defect, dvs nu sunteți obligat să acceptați coletul.


DREPTUL DE RETUR

Beneficiati de o perioadă de 14 zile de la momentul primirii produsului pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și funcționalității produsului, așa cum ați face-o dacă ați achiziționa un produs dintr-un magazin fizic. Dacă nu sunteți mulțumit de produs  aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere. Astfel, vă puteți exercită dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens (ex: email la datele de contact ale magazinului online, prin intermediul contului de client (după caz) sau prin intermediul formularului de retragere, transmisă în maxim 14 zile de la dată la care ați intrat în posesia produsului. În urma notificării declarației de retragere, dvs veți contacta o firma de curierat pentru a transmite produsul returnat, sau după caz, noi vom face o cerere de ridicare/retur, astfel încât, în zilele următoare, un curier să se deplaseze la adresa dumneavoastră pentru a preda produsul.

Va trebui să returnați produsul în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract și vi se va percepe costul transportului returnării produsului, Vânzătorul neangajându-se să suporte acest cost. În cazul în care solicitați retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returnați și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

Vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs ca și consumator (inclusiv costul transportului, după caz), în maxim 14 zile de la data de la care ne-ati informat de decizia de retragere sau nu mai târziu intrarea în posesie a produsului returnat. 

Vom rambursa sumele folosind aceleaşi modalităţi de plată că şi cele folosite de dvs pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina dvs plata de comisioane în urmă rambursării. În cazul în care dvs solicitați printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, vă puteți exercită dreptul de retragere în termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat.

Pentru a ne îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite clienților noștri, vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele pentru care returnați produsul. De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a returna produsul, aveți posibilitatea să specificați modalitatea de compensare, alegând între înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs disponibil în stoc sau primirea banilor înapoi

Dacă alegeți prima opțiune (adică înlocuirea produsului cu alt produs din stoc), și există o diferență de bani, se va proceda astfel:

  • Dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vom returna diferența în contul dumneavoastră
  • Dacă produsul ales de dumneavoastră este mai scump, veți plăti diferența la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
  • Dacă alegeți varianta de rambursare a banilor, trebuie să ne comunicați un cont bancar de-al dumneavoastră.

Exceptări de la dreptul de retragere

În conformitate cu prevederile legale (OG 34/2014, art 16) sunt exceptate de la retur o serie de produse, printre care și „bunurile care sunt susceptibile a se deteriora„ sau  „bunurile sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator„

In aceste categorii de bunuri exceptate de la retur, în cazul în care au fost desigilate și sau folosite/consumate intră produsele din secțiunile:

  • Pahare de Paste
  • Candele din plastic folosite ( aprinse)
  • Candele din sticla folosite ( aprinse )
  • Lumanari aprinse/folosite
  •  

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

SC ADL SMART BUSINESS SRL  este proprietar și operator al site-ului www.paharedepaste.ro .  și proprietar al mărcii înregistrate cu același nume. Orice utilizare și/sau reproducere, sub orice formă și în orice scop, a materialelor publicate pe site (inclusiv numele, designul, logo-ul și structura site-ului, imaginile produselor și textele), fără acordul prealabil al SC ADL SMART BUSINESS SRL  , este interzisă și va fi sancționată conform legislației române în vigoare privind dreptul de proprietate intelectuală. Conținutul acestui magazin online incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a SC ADL SMART BUSINESS SRL  , acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare). Raportarea eventualelor încălcări ale dreptului de autor se va transmite la adresa de e-mail din secțiunea contact.

Clientului/ Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de SC ADL SMART BUSINESS SRL  , includerea oricărui conținut în afară site-ului paharedepaste.ro, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al paharedepaste.ro asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al SC ADL SMART BUSINESS SRL  .

În cazul în care SC ADL SMART BUSINESS SRL  conferă Clientului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces în urmă acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea SC ADL SMART BUSINESS SRL  pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urmă acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun conținut transmis către Client/Consumator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea SC ADL SMART BUSINESS SRL  și/sau al angajatului sau colaboratorului SC ADL SMART BUSINESS SRL  care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care această există, față de respectivul conținut.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

Recenzii

Vânzătorul nu permite menționarea recenziilor în magazinul online și nu oferă acces la recenziile consumatorilor (consumatorilor) privind produsele nefiind necesară garantarea că acestea provin doar de la consumatori care au achiziționat și utilizat produse.

Garanții

Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea noastră. Garanția de conformitate pentru bunuri noi se acordă pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării (pentru persoane fizice).

Produsele care beneficiază de garanție sunt cele din categoriile

  • Candele electrice
  • Produsele care NU beneficiază de garanție, deoarece sunt considerate consumabile, sunt cele din categoriile următoare (cu excepția celor menționate anterior):
  • Pahare de paste
  • Candele din plastic
  • Candele din sticla
  • Lumanari
  • Articole religioase ( carbuni, tamaie)

În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective (în această ordine):

  • aducerea la conformitate prin reparare,
  • aducerea la conformitate prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
  • reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră sau dacă nu se poate repara/înlocui),
  • încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate).

Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care bunul reclamat intră în posesia societății noastre. Efectuam verificarea aspectelor reclamate și diagnosticarea bunului pentru a se constata dacă acesta face sau nu obiectul acordării garanției. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit. Mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs în ceea ce privește garanția precum și condițiile prin care se pierde dreptul la garanție le regăsiți în certificatul de garanție care vă este oferit pe un suport durabil la achiziționarea produselor.

Recomandări privind ambalarea ȘI TRANSMITEREA produselor DEFECTE

Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.

Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule. 

Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :

  • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
  • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.    
  • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.

Dreptul de a actualiza continutul site-ului

Vânzătorul iși rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale website-ului, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor sau clienților. Societatea noastră nu va putea fi considerată responsabilă pentru eventualele erori apărute pe website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări efectuate de către administratorul website-ului.

FORȚA MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzator, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între organizator și clienți  se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul in care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente sau prin intermediul platformei europene de solutionare online a reclamatiilor

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO